Dibuixos animats




He pogut gaudir d'un migdia amb en David, el meu fill. Després de dinar, hem mirat una estona els dibuixos i encara estic en estat de xoc. En un episodi, una nena que també és un senyor amb bigotis (em sembla), que va sempre amb una mena de gat, s'enfronta a una invasió extraterrestre d'uns éssers que semblen insectes i que mengen piruletes. La noia els ha llençat una caqueta rosa amb ulls i una boca que somriu, i els extraterrestres han fugit a correcuita. Més o menys. Després he vist altres sèries. No he entès res. He vist un animal que intenta veure les calcetes de les noies; una mena d'agent secret que es vesteix de dona; i una baralla entre dos individus, un dels quals deixava escapar sonores ventositats. En David reia. Però jo he decidit que era millor jugar a futbol una estona en el pati.

Mentre constatava que aviat en David en guanyarà també al futbol, he estat recordant les sèries de dibuixos animats que han marcat la meva infantesa. N'he recordat un munt, però els deixo amb les 10 favorites.
  1. Los autos locos. La meva sèrie favorita de tots els temps. En Pierre Nodoyuna, Patán, el profesor Locovich, Penélope Glamour o el Troncomóvil. El meu favorit era el Barón Humprisch.
  2. Érase una vez el hombre. Suposo que veient-la vaig decidir estudiar història.
  3. Els Picapiedra. M'encantava la versió aquella amb accent sud-americà.
  4. Don Gato. Matute, Demóstenes i el gran Benito.
  5. Pepe Pótamo. El supergritohuracanado és un dels primers records de la meva infantesa.
  6. Súper Ratón. Les seves trilogies van marcar una època i han inspirat cèlebres blogs.
  7. Pixie i Dixie. Les veus dels dos ratolins i el pobre Jinks són antològiques.
  8. La pantera rosa. Recorden la sintonia i la música que acompanyava cada episodi?
  9. Els Supersònics. La modernitat abans que arribés IKEA i ho canviés tot.
  10. La abeja Maya. Tots hem desitjat alguna vegada ser el Flip indolent de la sèrie.
Quins són els seus favorits?.

Comentaris

Anònim ha dit…
Sin lugar a dudas Mazinguer Z. También me gustó mucho Érase una vez el hombre y Tom y Jerry o el Correcaminos. No me acordaba de Don Gato. En general, todos los de Hanna Barbera eran geniales.
Jaume P ha dit…
De petit només teniem una cadena i feien "los chiripitiflauticos" amb "locomotoro" que m'agradaba molt, a pesar del penos que era tot allò (blanc i negre i sense dibuixos) o et tragaves allò o a jugar. Els de Disney eren un luxe quan en veies algùn. Al entrar el color va venir "Heidi" i "Epi i blas" pero jo ja era un pel gran.
Encara recordo de molt, molt petit que la Sra. Masò (una veina) venia a casa a escoltar el "serial" de la radio, que no totes les cases tenien radio i les radios feien com la tele de bulto.
Anònim ha dit…
La lista es buena, pero para mi se caen el 7, el 9 y el 10 y entrarían "Los Simpson", "David el Gnomo" y "La familia Robinson" en el 1, 3 y 5 respectivamente. También cambiaría "Érase una vez el hombre" por todas las de la saga "Érase una vez..." juntas.

Por cierto, mi coche favorito era el de los hermanos trogdolitas, los cuales, sirva como queja formal, no ganaban nunca.
Anònim ha dit…
El Doctor Slump (l'Arare).
Eren/són dibuixos amb una absurditat impressionant. Trencaven tota lógica, a vegades dient-les de l'alçada d'un campanar.
Però sempre m'ha fet riure molt això de trencar la lógica.
La versió que fan ara, ha trencat amb la versió original dels anys 80.
ZAGASO ha dit…
El Pingu!!! El Pingu ...

Per favor, el PINGU!!!
Anònim ha dit…
Jo faig la meva llista de 10, començant pel millor. Hi ha algunes repeticions:

1/Els Simpsons
2/La bola de drac
3/Doraemon
4/Els Rugrats
5/La banda del patio
6/Candy Candy
7/El doctor Slump (Arale)
8/Oliver i Benji
9/David el Gnomo
10/ Les tres bessones (a mi em va agafar gran, però el deixo per fer país)
Anònim ha dit…
Le veo un poco freak. Se ve que quedarse fuera del Parlament no le ha sentado nada bien.
Anònim ha dit…
Nuestra época también tuvo series infantiles bastante horribles, y que sin embargo triunfaban. Vease Pipi Calzaslargas, que ahora están repitiendo en una de las miles de cadenas actuales. Cuando veo trozos de algún capítulo, me pregunto porqué me gustaba tanto cuando era pequeña. Pero lo cierto es que ahí está mi sobrino, encantado con las peripecias de Pipi y sus amigos, Tom y Anita, pequeño Tío etc. para quien no lo recuerde.

Comparto bastante de su lista, pero se ha dejado en el tintero a Correcaminos, sonidos característicos incluidos y que todos recordarán.

También ahora hay grandes series infantiles, como La Banda del Patio, que durante mucho tiempo veíamos mi marido y yo los sábados por la mañana. Ahora ya no tenemos tiempo. Lástima, me encantaba.

Por cierto: recuerda alguno de Uds. una serie de dibujos animados, que daban hace mucho tiempo por TV·, que se llamaba "Musculman"? Era muy divertida, pero desapareció del espacio infantil y nunca más la he rescatado.
Anònim ha dit…
Senyor Donaire, m'ha tocat la fibra, i molt més amb els "autos locos", que també eren els meus favorits. Aiii l'Alambique Veloz...

1-Autos Locos.
Els que més m'han agradat, sempre. Per cert, sabien que en Pierre Nodoyuna i en Patán tenien la seva pròpia sèrie.

2-La Petita Polon.
L'origen de les absurditats que més tard farien populars l'Arale i companyia, i a més amb una ambientació mitològica a la Grècia clàssica. Apreníem i gaudíem. M'encantaven.

3.Ulises 31.
Em recorden una época on els Dissabtes esperàvem que acabés el Telediario per veure dibuixos abans de Primera Sesión. Eren uns dibuixos molt filosòfics (o així m'ho semblava), contemplatius i apocalíptics. A més a més, eren dibuixos amb molta "teca", molta cultura vull dir (més mitologia). Encara recordo l'Atlas i cóm subjectava l'univers a sobre la seva esquena. Ja no val la mitologia per als nens?

4-Dr. Slump.
L'Arale és una figura, un ídol, peró el seu creador (el Dr.Slump) és un dels personatges més caxondos de la història de l'anime. Els seus canvis de cara eren increibles.

5-Correcaminos.
No recordo si es deia així, peró el veritable heroi era el Coyote. El duel psicológic d'ambdós era molt dens i tens. Una de les millors sèries, més enllà dels gustos personals.

6-Els Simpson i Futurama.
Potser no val dir dues de cop, peró fan una excel·lent parella. Són les dues sèries de dibuixos d'avui dia que més quilats tenen. Amb diferència. Corroius com ells sols.

7-Pepe Pótamo. Quins records!, i coincideixo de nou amb vosté, el supergritohuracanado feia molta paxoca.

8-Warner.
Ho dic per marcar distàncies amb Disney.

9-Pixar.
El millor que li ha passat a Disney, peró no ho feien ells. Pixar té entitat pròpia i totes les seves pel·lícules són fabuloses.

10-Hayao Miyazaki.
El gran mestre de l'animació. El rei de l'imaginació, el déu dels dibuixos animats. Només una creació seva que val per totes: "El viatje de Chihiro"
Anònim ha dit…
1. SCOOBY-DOO. Els reis dels misteris. Com Los Cinco però amb més suspense.
2. SPIDERMAN. Tot un clàssic, fantàstic. Amb el seu món interior, i les seves menjades de coco.
3. ULISES 31. Té raó el Lucien. Una sèrie de p. mare.
4. ELS SIMPSOMS. Unanimitat total. Una fita a la història de la humanitat, a l'alçada del Far d'Alexandria.
5. SHREK. No és una sèrie, però són els dibuixos que més m'han fet riure.
6. TOY STORY. La u, perquè la segona part em dóna mal rollo. Els pobres joguets tancats en caixes. Em semblava una versió de la crionització. La primera, genial.
7. SPEDY GONZALEZ. La versió de gat i ratolí que més m'agradava (a part de Tom i Jerry o el gat Jinks).
8. D'ARTAGNAC. Recordo molt i molt l'entrada inicial. D'Artagnac al ataqueeeee. M'agradava molt el seu accent francès.
9. WICKIE EL VIKINGO. Els guions eren fluixos però en aquella època em semblaven molt inventius, comparats amb el format de Hanna Barbera.
10. EL OSO YOGUI. I la seva galeria de personatges mítics, com el gran Bubu, el guardabosques i els cistells de menjar.
Anònim ha dit…
Això sembla una reunió de col·legi de gent de 30 "i pico" anys. Tothom (menys l'Ignasi i en Planas) parla de la mateixa època, que per cert, és la meva també.
Anònim ha dit…
Oiga.

Pues yo me quedo con los de ahora.

Cuando veo los antiguos observo que, algunos, han envejecido muy mal. Los primeros del granaino? Walter Disney eran los mejores.

Sin embargo los de ahora de Pixar y Dreamworks (Sherk, Los Increibles, Monstruos, etc.) son fantásticos. Son para peques adultos, digamos.

Por cierto. No le recuerda a Ud el rey enano de Sherk 1 a Mas...
Josep Corominas ha dit…
Mazinger Z, sens dubte!
Ruben ha dit…
Me quedo con los parecidos razonables que comenta don güebos :
Farquaad-Mas.

En cuanto a dibujos me quedo sin duda con Musculman, El Dr. Slump i "Els Barrufets", esos pitufos azules forman parte de mi vida.
Estrella ha dit…
Hola Don, No ets tant gran per no recordar El Doctor Slump i Bola de Drac. Sens dubte són els meus preferits i segurament són de l'estil que mira el teu fill.
Us vull recomanar uns dibuixos del k3 que s'ens dubte són d'allò més surrealistes en BO-BOP (o algo així) per casualitat l'he vist alguna vegada i no s'entén res!! El guerrer protagonista sembla una estrella disco dels 70's i fa un atac mortal als seus enemics amb els pels del nas. Flipant!
Estrella ha dit…
Per cert, felicitats pel Govern d'Entesa.
I moltes gràcies.
Anònim ha dit…
JO soc dels teus, Don, els fills dels grans Hanna Barbera: Don Gato (em recorda una mica a tu), el lagarto Juancho, el oso Yogui, Leoncio y Tristón (la meva germana no enten res quan pinten a Mayor Oreja de Tristón en el Guiñol), Maguila Gorila, Els supersónics, Tiro Loco i aquell gos blau que em sembla que es deie Huckleberry Houn. I és curiós que tothom coincideixi en assenyalar Els autos locos com el millor entre els millors. JO penso que són els dibuixos que han envellit millor.
Ferdy ha dit…
Perdón ...pero alguno se acuerda de ASTROBOY?, aquel magnifico robot con corazon de ser humano?, y de meteoro? Gracias a todos por recordarme parte de mi infancia.!!! Que en algunos momentos se alarga hasta nuestros dias, gracias a mis dos RETOÑOS. Que alegria poder ser niño de a ratitos !!!!!!!
Salu2.
PD: por cierto !!! estamos por ver el segundo capitulo !!!
Anònim ha dit…
1.HEIDI primer i MARCO despres, com vaig disfrutar plorant!. Bé, ara encara disfruto plorant amb una bona peli, fa temps que o ho faig, una cosa més que he de fer!
2.MAZIMGUER Z, allò de "puños fuera era la hòstia"
3.BOLA DE BRAC, saltar-te les clases a la universitat per anar al bar a veure dibuixos animats!
4.PINGU, la meva primera filla i BOB EL MANETES amb el petit
Anònim ha dit…
hola Soy jessi
Us enrecordeu algú del nom de una sèrie de tv3 d'un grup de joves (de carn i ossos)que toquen en una banda i es converteixen en dibuixos animats??? es deia Kids, o algo així.
m'encantaria tornar a sentir la cançó, eren genials!!!
Si saps cualsevol inf. escriviu-me a caixirobai@hotmail.com, mercy!
Anònim ha dit…
Lo que dice la que mienta a Pipi Calzaslargas, Elisabeth, es para reflexionar. La gustaba la serie cuando era pequeña pero ahora, ya mayor, la vuelve a ver y no se explica porqué la gustaba tanto. A su sobrino, sin embargo, situado en la misma edad en la que a ella le gustaba la serie, también le gusta ahora Pipilamstrum pero Elisabeth se queda un tanto extrañada.

Aquí se queda recogido el problema de todos esos que pretenden ver y juzgar la Historia y los hechos pasados con los mismos ojos y la misma mentalidad con los que se construyen los hechos de ahora. Comparan el pasado con el presente para criminalizar el pasado. Sin saber ni reparar en que esas comparaciones son totalmente imposibles, al menos para tratar de desprestigiar y desacreditar y criminalizar el pasado. Los tiempos cambian y todo cambia con el paso del tiempo.
Anònim ha dit…
Algú recorda el nom d'una serie de dibuixos animats que la posaven a TV3 cap els anys 90 i que el protagonista era un noi que tenia poders a la mà, i estava ambientada a l'espai?
Anònim ha dit…
Algú em sabria dir quin es el titol dels dibuixos on sortia en "Panxabruta", el monstre del pantà.
Hi havia pollet k no sortia de l'ou i una gallina i sempre estaven fen crispetes
Quina rabia no recordar el nom.
Si algu m'ho pogués dir, li agrairia.
;)
Anònim ha dit…
algú recorda uns dibuixos que van fer a tv3 almenys un estiu (no recordo quin any, pero sobre 1998 o por ahi...) que es deien : Patrasha, el gos de Flandes.

Algu recorda? he buscat per internet i youtube.. i res de res...
si algu en sap alguna cosa que mescrigui a : nilbcn@gmail.com

gracies!
Anònim ha dit…
Algú s'hen recorda d'uns dibuixos animats que feien a tv3 cap allà els 90 a mitja tarde només els caps de setmana que el protagonista era una alberguina que tocaba musica amb la seva familia??? se que sona absurd però la meva dona diu que els veia i a mi no hem sona de res, ens podeu ajudar?

merci!
Anònim ha dit…
Hola, algú s'enrecorda també de uns dibuixos que feien al club super tres fa molts anys: els protagonistes eres les vocals AEIOU y m'enrecordo que la goma d'esborrar era l'antagonista...Es que no trobo rés al respecte,si em podeu escriure al: aikatsura@hotmail.com estaría molt agraïda
Erik ha dit…
A la persona que ha dit algu d'unes alberginies, em sembla k eren panses si es la serie k busques. Es deia Les Panses de California.

Jo estic buscant algun video d'una serie del 1991 aprox. k es deia Tauró Tigre. D'uns nois k es conviertien en mig peixos en una piscina. aviam si algu sap algu.

Espero haber ajudat
Anònim ha dit…
Hola a algú li sona una serie de dibuixos animats que eren com reptils que anaven sobre unes fulles que volaven, hi habia el mag o sabi que tenia una bola de vidre..., els dolents que s'amagaven a una cova..,a algú li sona???!!! no la trobo per en lloc i no m'enrecodo com es deia!!
si a algú s'enrecorda que m'ho digui al correu: crepy@hotmail.com
merci!!!
Unknown ha dit…
Hola, algú s'enrecorda d'una serie de dibuixos de TV3 d'un nen petit que sempre anaba en un veler petit i n'hi havia una ciutat sumergida??no m'enrecordo del nom!!quina rabia!! gracies!
alba ha dit…
Ola!!!algu se'n recorda d'un dibuixos on surtia una nena i un nen qu anaven amb una foca i crec que amb una moto de color groc? si u sabeu digue el nom. molisimes gracies
Anònim ha dit…
Jo també estic buscant una serie de TV3 que feien als anys 90!
Sortia un robot que penso que es deia Cleo i un nen i una nena que entraven dins de cables o aparells elèctrics viatjant per ells. Algu recorda alguna cosa? Crec que apareixia també una gelateria o algun establiment on els pares dels nens treballaven!

si algú en sap alguna cosa li agrairia molt!!
Anònim ha dit…
Fa temps que busco una sèrie que feien a tv3 cap als 80 per a nens, amb titelles, diria jo, animades, que anava d´una nena que es deia Coralina, o Doralina o un nom així que havia de quedar-se amb el seu tiet o avi que era inventor durant una temporada i aquest inventor es fabricant de robots, hi ha una revolta i només en queda un de bo que ajuda la noia`a salvar el seu parent, recordo que era molt underground i a mi em feia por. El ninot estava fet tot de fils, semblava un gosset, em refereixo al robot bo. L´estètica era molt interessant i innovadora, una mica rotllo doctor who.
Moltes gràcies per avançat, fa segles que la busco. Jo diria que es deia roboids o roboides o alguna cosa per l´estil però per aquest nom no ho trobo.

Gemma
Anònim ha dit…
Hola. El dels poders a la mà que és de l'espai es diu LENSMAN, em sembla. Salut!
Glòria ha dit…
Hola!! Jo també busco el nom d'una sèrie... S'emetia al club super 3, a principis dels anys 90, i els protagonistes eren un nuvol, un sol,... vaja, coses de metereologia. M'agradaven molt!!

Pel que fa a la persona que pregunta per en panxabruta, aquella sèrie es deia "La penya del pollastre"!!!
Anònim ha dit…
Hola a tots,
recordo una sèrie de dibuixos animats que m'agradava de petita i tractava de dues bessones morenes que eren en una escola internes i marxaven a casa seva els caps de setmana en bicicleta. Només recordo això, si algú sap com es deia la sèrie em treuria un pensament de sobre, jeje.
Gràcies!
Anònim ha dit…
Al anonim de les bessones morenes i la bicicleta, crec que et refereixes a "les bessones a st. claire's". Era una bona serie.

Pel que fa a una altra serie de dibuixos animats de la tv3 dels anys 2000 i poc que els protagonistes eren animals (crec k un lleo i una lleona) k vivien moltes aventures, tenia un rollo semblant al indiana jones i magradava mol la canço xk començava com una canço dels 80 k tampoc recordo com es diu ...

Gracies
Anònim ha dit…
Hola !
Algú recorda uns dibuixos que sortia un pinguüí que anava sempre enfadat, amb una mena de parxe a l'ull o alguna cosa semblant... També hi havia una bola màgica de vidre i crec recordar un os polar. S'amagaven a una cova de gel o alguna cosa així. Ho feien a tv3 a finals dels 90 els dissabtes al matí i m'encantaria saber el nom!! Gràcies :)
laia ha dit…
Hola!

Doncs jo mirava uns dibuixos molt divertits, uns es deien "La colla de l'Ovidi", una altra "El pescador Ohoho" que era un home que pescava amb un cuc que li ficava un arnés, en comptes d'un ham, o alguna cosa així!!! Fa temps que intento trobar alguna cosa per internet, però res! Si algú ho recorda i sap com trobar-ho, agrairia m'ho fessin saber a laiacodina@hotmail.com

Mooooltes gràcies!
nereaa ha dit…
hola a tothom! jo busco uns dibuixos que veia de petita i m'agradaven molt! només me'n recordo que era un nino de color groc qe portava un pantalons blaus,crec, i sortia tant en dibuixos animats com en plastilina.També recordo que es podia desfer i passar per les tuberies o alguna cosa així. Si algú en sap alguna cosa que ho digui sisplau!
gràcies
Anònim ha dit…
algu recorda una serie (?), jo era molt petita i la serie ja es veia com a vella! amb els colors apagats i els episodis llarguíssims, només recordo que el prota era com un cavaller amb espasa, cabell curt però crec que era una noia, lluitava en un palau de gel...durava casi tot el matí dels dissabtes
Anònim ha dit…
El que busca la sèrie dels "lleons" a l'estil indiana Jones, et deus referir a Montana.
Mercè Batallé ha dit…
M'encanten els BARBAPAPA! Són tot un model a seguir.
may ha dit…
De petita (en tinc 30) feien una serie de titelles a la TV3 que sortia un drac i recordo que era un escenari petit, hi pasava un riu pel mig...
Fa anys que intento trobar alguna coseta, sigui el que sigui l'aqrxiu però no aconseguim els colegues ni jo enrecordar-nos del nom...
Anònim ha dit…
silvan i mr bogus son els dibuixos d'una gent que comentaba aqui adalt
algu se'n recorda de uns dibuixos que sortia un nen que deia perrroo paaaapaaaa? porto molts anys buscant-lo
anonim ha dit…
jo, també fa molt de temps...que busco...aquest dibuixos, d' un nen que vitajava pel mon, hi anava amb un veler....i no els trobo..la musica era molt maca...potser que es digues conan...???? no es en marco.
tokki.jr ha dit…
Cowboy Bebop, és preciosa si us agrada el futurisme, Star Wars, etc com a mi, aquesta serie és el millor tresor que et puguis trovar!
Anònim ha dit…
El nen del veler és Conan, el nen del futur, si ho poses a youtube et sortirà la intro.
La del cavaller que era una noia que lluitava en un palau de gel amb un homenet vestit de verd: Chopi y la princesa, quan sentis la cançó te'n recordaràs a l'acte.
A mi m'agradaria trobar uns dibuixos que feien a tv3 i eren una colla de nens que es deien la colla del cubell d'escombraries o algo així, i quan havien de resoldre alguna cosa tenien com una espècie de poders màgics.Tampok puc recordar la que heu dit per aquí dalt, que era un mag que vivia com sota l'aigua i tenia una bola de vidre i un gos peix. Espero haver-vos ajudat!
Anònim ha dit…
El de les lletres de tv es deia les magilletres
Anònim ha dit…
el mag aquest que tenia un gos peix era un mag que feia somnis o alguna cosa així?
Anònim ha dit…
Ja ho tink!!!!Es diu la pedra dels somnis, era un mag vestit de blau que creava somnis cada nit, tenia un gos-peix i vivia en un món on la meitat era net i bò i l'altra era la dels malsons, tot contaminat. Vivien en una espècie de castell o similar: La pedra dels somnis!
Titan del deporte ha dit…
La serie que es tranformaven en dibuixos era : kidd video
Titan del deporte ha dit…
A mi tambe magrada arribar a les tardes y veure sherlook holmes o els diumenges amb dragones y mazmorras.

A veure si algu senrecorde de biniki el drac rosa
Anònim ha dit…
Siii!! Es deia SEABERT!!
Esta per Youtube!!

Sort!!!
Anònim ha dit…
Algú sap com és deien un dibuixos qe els vaig veure fa 3 anys, dun noi qe tenia el poder de dispara al el dit index
Anònim ha dit…
al que pregunta pel noi akell k dispara amb el dit index suposo k et deus referir a la serie de YUYUHAKUSHO
Et deixo un enllaç per confirmar
http://en.wikipedia.org/wiki/YuYu_Hakusho
Anònim ha dit…
a qui cercava la serie de les bessones, es diu "les bessones a st. clares"
Anònim ha dit…
Punky brewster
Anònim ha dit…
La granja de Orson.
Anònim ha dit…
SÍ SÍ SÍ PERÒ COM A SERIE DE DIBUIXOS MES SUBREALISTA Q HA EMÈS MAI TV DE CATALUNYA ÉS KEVIN SPENCER
Maria ha dit…
M'heu d'ajudar. Fa temps que busco una serie que donaven per tv3 als anys 90 de titelles. Eren un grup de música i la cançó que cantaven a la caràtola del principi deia "come back, come back.."
Unknown ha dit…
Hola! Si us plau, si algú em pot ajudar li faré un monument. Vale, fa temps que estic buscant uns dibuixos animats que van fer al K3 fa la tira d'anys, anaven d'un home que tenia el cap en forma de poma menjada, m'enrecordo que els crèdits inicials explicaven con aquest home entrava en una mena de nau industrial on hi havia radiactivitat i per això tenia el cap en forma de poma.
Algú en sap el títol?

Gràcies per endevant!
Anònim ha dit…
Lara, jo també fa molt de temps que busco aquesta sèrie i no hi ha hagut manera. Jo tenia entès que es deia Malefici però ho he buscat i rebuscat per internet i no m'ha sortit enlloc. Recordo que hi havia dos germans, un nen i una nena, que no sé com, es veien embolicats a la vida del cap depoma...
Si algú ho sap que es manifesti siusplau!
Gràcies!
Unknown ha dit…
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit…
Hola, al caure aquí hi després de llegir els comentaris de gent que buscava el nom d'aquesta sèrie amb l'individu del cap en forma de poma, he buscat informació hi posiblement le trobat, encara que es tracta d'una película: WIKED!, apart, el meu nick es Punishet Go, a lo millor es tard per respondre però de totes maneres ho comparteixo. de res.
Anònim ha dit…
Eren les Magilletres. Les veia quan era molt menuda :)
Anònim ha dit…
Aquests dibuixos estan penjats per Internet I en català van rebre el nombre de "El Malefici". El titol original es "Wicked" en Anglès i eren d'origen australià. Anaven d'un noi I una noia (en Rory I la Dawn) que viuen perills I fets estranys perquè l'home amb cap de poma Fa experiments al ser laboratori creant criatures mutants per a aterroritzar la població. Gràcies si t'ha sigut d'ajuda :)
webartz ha dit…
Mr bobus
Unknown ha dit…
https://youtu.be/KWvj0ogDMlA
Unknown ha dit…
Fa temps que busco una sèries anys 80-90 a Tv3 amb marionetes tipus robot abandonades en la casa d’un científic que és mort i que han fet com una revolta que abans he llegit que algú comentava, amb robots bons i altres que seguien a un altre robot que s’havia tornat boig. Sembla que ningú més la veia.
Algú la recorda? I el seu títol?
Anònim ha dit…
Hola, m'ha agradat molt el post. Porto un temps buscant uns dibuixos sobre un noi ros de l'antiga grècia o roma. No recordo massa de l'argument, però crec que la cançó de l'opening era semblant a la de "Go west" dels Pet Shop Boys. Si algú sap de que parlo...
Anònim ha dit…
Hola Bones,estic buscant una serie a partir del 2000, eren dos nois un mes gras i l'altre prim que vivien en unes muntanyes flotants.Que el seu transport ere com una mena d'avioneta feta per ells.
Si algú ho sap estaré super agraïda!!!!
Anònim ha dit…
El que busca la sèrie del noi ros de l'antiga Roma potser et refereixes a Alix, no sé si aquest és el títol complet però si ho busques a YouTube segur que et surt. Jo estic buscant una serie que gairebé no m'en recordo ni de què anava, només sé que els protagonistes eren un noi ros (el principal), una noia, un altre noi i un extraterrestre verd, suposo que aniria de coses de l'espai. Si algú se'n recorda si us plau que em digui el nom!
Anònim ha dit…
Algú sap com es deia el titol original de la sèrie ELS CAVALLERS DE DEU? era cap allà el 87
Unknown ha dit…
ENCANTITJES D'AMOR QUE FUNCIONEN
Comparteixo aquest testimoni als socis que pateixen en les seves relacions perquè hi ha una solució duradora. El meu marit ens va deixar a mi i als nostres dos fills per a una altra dona durant dos anys. Vaig intentar ser fort només pels meus fills, però no vaig poder controlar els dolors que em turmentaven el cor. Estava ferit i confós. Vaig necessitar ajuda, així que vaig investigar a Internet i vaig trobar un lloc on vaig veure que el Dr. Alomio, un encisador, pot ajudar a recuperar els amants. Vaig contactar amb ell i em va fer oracions i encanteris especials. Per sorpresa meva, després d’uns dies, el meu marit va tornar a casa. Va ser així com ens vam tornar a reunir i hi va haver molta alegria amorosa i pau a la família.

També podeu posar-vos en contacte amb el Dr. Alomio, un potent encriptador de solucions al seu contacte +2348069209149 o el seu correu electrònic (alomio@yandex.com)

També ajuda a:
* Control del teu amant
* Amant de tornada
* Loteria guanyadora
* Cura del VIH
* Cura de l'herpes
Anònim ha dit…
El vostre marit / la vostra dona va dir de sobte que vol divorciar-se i que voleu que els dos torni a formar una família feliç? A continuació, deixeu de mirar, perquè el doctor White, el gran encisador, té una solució per a vosaltres. Sóc banquer de professió, quan el meu matrimoni de vuit anys es va esfondrar, això em va trencar el cor i fins i tot va afectar la meva feina, perquè sempre pensava i no em concentrava. M’encanta el meu marit, de manera que estic buscant maneres de recuperar-lo després de viure separat durant uns 7 mesos. Vaig trobar un testimoni sobre un home que va dir que va aconseguir promocionar la feina amb l'ajut del gran encisador Dr. White, així que vaig contactar amb ell, li vaig explicar els meus problemes matrimonials i em va assegurar que les coses anirien millor per a mi , però va dir algunes coses que cal fer per assolir el meu objectiu, vaig seguir les instruccions i avui visc feliç de nou amb el meu marit, és realment un home meravellós i beneït pels seus déus. Poseu-vos en contacte amb el metge blanc per qualsevol tipus de problema de vida al número de WhatsApp:
+17168691327
o per correu electrònic: wightmagicmaster@gmail.com, no us penedireu de conèixer-lo.
ManelJeanne Moore ha dit…
"Algú sap com és deien un dibuixos qe els vaig veure fa 3 anys, dun noi qe tenia el poder de dispara al el dit index"

Yu yu hakusho!

Entrades populars