Publicitat política (II)
Ara que s'estan esmolant les destrals de guerra publicitària entre els partits, ara que estem a les portes d'una altra campanya (potser la darrera) amb els anuncis, els cartells, les falques, els publireportatges i els mítings, és un bon moment per fer un nou exercici de publicitat política. Si els polítics són anuncis, els anuncis semblen polítics, i de vegades és difícil fixar la frontera entre discurs i màrqueting, entre llistes i càstings, entre idearis i story boards.
Els hi proposo la segona part d'un joc al que ja hàviem jugat fa uns anys. Imaginem que els partits polítics es volen publicitar aprofitant el reconeixement dels anuncis d'èxit. Quina seria la millor opció?. Aquesta és la meva tria (de bon rollo, eh?). Quina és la seva?.
Els hi proposo la segona part d'un joc al que ja hàviem jugat fa uns anys. Imaginem que els partits polítics es volen publicitar aprofitant el reconeixement dels anuncis d'èxit. Quina seria la millor opció?. Aquesta és la meva tria (de bon rollo, eh?). Quina és la seva?.
Convergència i Unió
Partit Socialista de Catalunya
Esquerra Republicana
Partit Popular
Iniciativa per Catalunya Verds
Ciutadans
Comentaris