Turistes promocionant destinacions turístiques
El turisme ha canviat tant que ara els principals prescriptors d'una destinació són els propis turistes. Les xarxes socials i la lògica 2.0 permet que les valoracions sobre empreses i llocs puguin connectar els post-turistes amb els pre-turistes.
Potser per això, comencen a néixer anuncis publicitaris protagonitzats pels propis turistes. Sóc jo, el turista, i no l'agència o la destinació qui et recomana que vinguis. Però com tots els processos, de seguida apareixen versions interessants i versions adulterades, que no han entès del tot el missatge.
Comparin l'Inspirat per Islàndia (i el gran espai Inspired by Iceland) amb el "Querehmos volveee" de la promoció del Perú. Perquè també hi ha desastres 2.0.
Potser per això, comencen a néixer anuncis publicitaris protagonitzats pels propis turistes. Sóc jo, el turista, i no l'agència o la destinació qui et recomana que vinguis. Però com tots els processos, de seguida apareixen versions interessants i versions adulterades, que no han entès del tot el missatge.
Comparin l'Inspirat per Islàndia (i el gran espai Inspired by Iceland) amb el "Querehmos volveee" de la promoció del Perú. Perquè també hi ha desastres 2.0.
Inspired by Iceland Video from Inspired By Iceland on Vimeo.
Comentaris
Excusatio non petita...