doodle4cat
Potser perquè Catalunya sempre ha estat un país obert, potser perquè som un país petit o simplement perquè hem retingut la tradició xerraire de les àgores, els fòrums i les places, els catalans hem fet de la xarxa un espai quotidià d'ativitat i de relació.
Periodistes que realitzen les seves cròniques amb el twitter, un Parlament a l'avantguarda de la política 2.0, empreses que usen les xarxes per a promocionar els seus productes, una televisió pública que ofereix els seus programes a la carta, una Universitat pionera en la formació via Internet, pel·lícules realitzades de forma col·laborativa, iniciatives editorials digitals, 25 anys d'Internet a les escoles, voluntariat organitzat en xarxes socials, cuiners que comparteixen les descobertes del seu laboratori gastronòmic , barris impregnats de tecnnologia, arquitectes de referència que incorporen la innovació, iniciatives turístiques que són reconegudes en el món... Catalunya és, potser sense saber-ho, una comunitat 2.0.
Per això, la terra de Gaudí, de Pau Casals, de Miró, de Ferrater i Mora, de Vicenç Ferrer, de Puig i Cadafalch, de Monturiol, de Picasso, de Brossa, d'Albéniz, d'Adrià, de Tàpies, de Misserachs, d'Eiximenis, de Galí, de Fortuny, d'Opisso, de Domènch i Muntaner i del doctor Pedro Alonso cerca el seu reconeixement a la comunitat d'Internet. I per això, els catalans i les catalanes demanem que l'onze de setembre, la Diada Nacional de Catalunya, el doodle de Google faci referència al nostre país.
Per això, iniciem aquesta campanya. Us podeu subscriure al grup de Facebook doodle4cat. Podeu emprar el hashtag #doodle4cat en les vostres piulades. Podeu iniciar un manifest i demanar adhesions. Podeu proposar els vostres propis doodles. Podeu iniciar una pàgina de suport. Ara és l'hora, catalans 2.0.
Nota. Inspirat en la campanya Doodle4Museums
Periodistes que realitzen les seves cròniques amb el twitter, un Parlament a l'avantguarda de la política 2.0, empreses que usen les xarxes per a promocionar els seus productes, una televisió pública que ofereix els seus programes a la carta, una Universitat pionera en la formació via Internet, pel·lícules realitzades de forma col·laborativa, iniciatives editorials digitals, 25 anys d'Internet a les escoles, voluntariat organitzat en xarxes socials, cuiners que comparteixen les descobertes del seu laboratori gastronòmic , barris impregnats de tecnnologia, arquitectes de referència que incorporen la innovació, iniciatives turístiques que són reconegudes en el món... Catalunya és, potser sense saber-ho, una comunitat 2.0.
Per això, la terra de Gaudí, de Pau Casals, de Miró, de Ferrater i Mora, de Vicenç Ferrer, de Puig i Cadafalch, de Monturiol, de Picasso, de Brossa, d'Albéniz, d'Adrià, de Tàpies, de Misserachs, d'Eiximenis, de Galí, de Fortuny, d'Opisso, de Domènch i Muntaner i del doctor Pedro Alonso cerca el seu reconeixement a la comunitat d'Internet. I per això, els catalans i les catalanes demanem que l'onze de setembre, la Diada Nacional de Catalunya, el doodle de Google faci referència al nostre país.
Per això, iniciem aquesta campanya. Us podeu subscriure al grup de Facebook doodle4cat. Podeu emprar el hashtag #doodle4cat en les vostres piulades. Podeu iniciar un manifest i demanar adhesions. Podeu proposar els vostres propis doodles. Podeu iniciar una pàgina de suport. Ara és l'hora, catalans 2.0.
Nota. Inspirat en la campanya Doodle4Museums
Comentaris
(compte, que no tens ben linkat el grup de facebook!)
Por cierto, cuando los museos proponen un doodle, ¿es ombliguismo?. ¿Y cuando lo hace Nueva York?. ¿Y cuando lo propone México?. ¿Y Dinamarca?...
En definitiva, ¿es ombliguismo en todos los casos de forma general?. ¿O sólo es ombliguismo si lo hace Cataluña, y cualquier otro que lo haga tiene su venia?
Gracias