Kafka sense mòbil


- Apple, digui'm
- Miri, el meu mòbil no funciona. Tinc una assegurança i voldria saber com aconseguir la seva reparació
- Teclegi el codi emai

(25 minuts més tard)

 - Torni a teclejar el codi emai, ara amb el dit petit del peu si és tan amable

 (25 minuts més tard)

 - Senyor Pontaire (sic), moltes gràcies pel seu temps. Avui vindrà una empresa a recollir el seu mòbil i li repararem amb la major rapidesa possible

 (4 dies més tard)

- Apple, digui'm
- Miri. Em van dir que vindrien a recollir el meu mòbil i no ha passat ningú
- Teclegi el seu codi emai

 (1 dia més tard)

- Apple, digui'm
- Miri. El meu mòbil continua immòbil, esperant que algú el vingui a recollir
- Teclegi el seu codi emai, mentre amb les axiles imita el vol d'un cigne, si és tan amable

(1 dia més tard)

- Apple, digui'm
- Bon dia. Tinc aquí un senyor d'UPS que diu que no pot recollir el mòbil si no li dono un codi de barres. I jo no tinc codis de barres en aquests moments. Què li sembla que faci?
- Teclegi el seu codi emai, i tradueixi a l'urdu "El rat penat s'ha pentinat amb una pinta"
- Molt bé, senyor Dançaire, digui al senyor d'UPS que ja pot endur-se el mòbil

 (1 dia més tard)

- Apple, digui'm
- Bon dia. M'acaben de trucar d'UPS que no poden lliurar el mòbil perquè no tenen un codi de barres
- Esperi un moment

(2 hores i 23 minuts més tard)

- Miri. Li donaré un codi de 30 dígits que equival al seu codi de barres i truqui a UPS
- Truco jo?
- Sí, sí. I no oblidi el seu emai

- UPS. Digui'm
- Bon dia. Li vull donar un codi d'un paquet que vostès han recollit
- M'ha de donar un codi de recollida
- No tinc cap codi de recollida
- Llavors no puc saber de quin paquet es tracta
- És que no té cap codi. Jo li donaré el codi
- Però quin codi té?

(1 hora més tard)

- Sense codi, no puc localitzar el paquet

(1 hora més tard)

- Apple, digui'm
- Bon dia. Miri. UPS ha recollit un paquet amb un codi postal. Em diu que no el pot lliurar si no canvio aquest codi postal per un altre i que aquesta gestió l'han de fer vostès.
- Digui'm el seu codi emai i pengi al youtube un video del procés de depilació d'un porc senglar.
- Ara li donaré el codi de barres
- No. El problema ja no és el codi de barres, sinó el codi postal. S'ha de canviar
- Podria recordar-me qui és vostè, de què el conec i des de quan té els cabells blancs?

 Continuarà...

Comentaris

Anònim ha dit…
Ha,ha,ha,ha... Més val agafar-s'ho amb bon humor...

Josep Carreras
Anna ha dit…
Déu n'hi do! I jo que pensava que reclamar l'alta de l'ADSL era el més difícil del món, veig que hi ha coses que ho superen... paciència!
Carlos Carrera ha dit…
Te felicito,
En tono de humor describes fenomenalmente el trato "genial" de la multinacional de la manzana.

Entrades populars