25 de gener 2008

catosfera (III)

Segon round amb en Marc Vidal que ha realitzat una presentació col·laborativa, un power point 2.0. En Marc Vidal intenta respondre la pregunta del milió a la catosfera. Què és un blog?. Els deixo amb les seves respostes i amb [la meva veu en off]


  • Un territori de talent i mèrit [i també de tot el contrari]
  • El contrapès entre la versió oficial i la veritat [o la veracitat?]
  • Un altaveu democràtic a l'abast de tothom [quan acabem amb la fractura digital]
  • Un entorn de diàleg i debat [fins i tot amb els trolls]
  • Un espai on només sobreviuen les bones idees [com ara aquesta]
  • És talent global [o sigui la suma dels talents individuals]
  • És la llavor d'una societat més lliure i més justa [jo encara diria més: més justa i més lliure]

2 comentaris:

Carme Sànchez ha dit...

Finalment no he pogut assistir aquesta tarda...sóc a la seu del PSC de Girona a punt de fer una sessió a regidores i alcaldesses sobre la importància de la política 2.0 (la Lourdes és amb grip i he vingut en el seu lloc). Espero que coincidim demà personalment.
Bona feina!!!

don-aire ha dit...

Hola Carme

Em sap greu però només hi seré avui, perquè el cap de setmana el tinc ocupat. Em sap molt de greu.