27 de novembre 2010

Ay como el aire, ay como el aire




- Vodafone, bon dia. Li atèn Vanessa. En què puc ajudar-li?
- Bon dia, miri, jo havia sol·licitat un alta d'ADSL que segons el contracte m'arribaria a casa en una setmana. Ja fa més de dos mesos que espero. Els hi fet sis reclamacions, però ja m'he cansat d'esperar de manera que volia anul·lar la comanda per incompliment de contracte.
- No el puc ajudar. Per a aquests tràmits ha de trucar al 1444. Gràcies per la seva trucada.
- Por favor marque el número... Por favor marque el número...
- Vodafone, bon dia. Li atèn Núria. En què puc ajudar-li?
- Hola bon dia. Miri. Acabo de trucar per cancel·lar un alta. M'han dit que truqui al 1444, però em demana un telèfon per connectar i jo no el tinc perquè no m'ha arribat. De fet, vull cancel·lar la comanda perquè no m'ha arribat ni el número fix ni l'ADSL.
- Miri, don José Antonio, no el podem ajudar. Ha de trucar al 1444 i indiqui qualsevol número de Vodafone.
- Però és que no el tinc.
- Demani un número Vodafone a un amic i doni aquest número. Gràcies per la seva trucada.
- Ay como el aire, ay como el aireeeee. En estos momentos nuestras líneas están ocupadas. (18 minuts i 32 segons). Ay como el aire, ay como el aireeee.
- Vodafone buenos días le atiende Zoraida. ¿En qué puedo ayudarle?.
- Hola buenos días, mire quiero cancelar una solicitud de alta, porque hace más de dos mesos que espero....
- Perdone que le interrumpa, don José Antonio, esto es una línea comercial. Para darse de baja debe llamar al 123.
- Perdone, pero es que he llamado al 123 y me han dicho que les llame a ustedes.
- No, no. Debe usted llamar al 123. Gracias por su llamada.
- Vodafone, bon dia, li atèn Joan Carles. En què puc ajudar-li?.
- Hola Joan Carles. Mira, vull cancel·lar una comanda de Vodafone des de fa tres quarts d'hora i m'estan rebotint com una pilota de ping pong. Tu sembles una persona comprensible, i ara que arriba el Nadal i els carrers ja tenen els llums de colors i les televisions tenen anuncis de joguines, estic segur que m'ajudaràs.
- Don José Antonio, no el puc ajudar. Ha de trucar al 1444.
- No ens posem nerviosos, Joan Carles. No ens posem nerviosos. SI truco al 1444, no m'ho solucionaran. Em diran que et truqui a tu. I tu em diràs que els truqui a ells. Segur que hi ha una forma d'aturar aquest bucle. Pensa-hi, Joan Carles.
- Miri. L'única cosa que pot fer és trucar a incidències. En aquest número que li donaré ara. Anoti.
- El número que ha introducido está apagado o fuera de cobertura.
- Vodafone, bon dia. Li atèn Darth Vader. Benvingut al costat fosc. (Respira fort). En què puc ajudar-li?.
- Benvolgut, Darth. Mira, porto més d'una hora de la meva existència dedicada a donar de baixar una comanda. Els podia haver dedicat a aprendre un pas de tango, o a mirar dos episodis enderrerits de Fringe o a donar de menjar als ànecs del parc. Però no. Els he invertit en cancel·lar una sol·licitud, que fixi's que porta dos eles geminades. No ha de ser molt difícil. Vaig necessitar dos minuts per donar-me d'alta. Només necessito que gravi la meva veu i que anoti que no vull el seu servei.
- Senyor Skywalker. (Respira fort). Per de baixa donar-se al 1444 trucar ha de. (Respira fort).
- Ay como el aireeeee, ay como el aireeeee. En estos momentos todas nuestras líneas están ocupadas. (25 minuts i 2 segons). Ay como el aire, ay como el aireeeeee.
- Vodafone buenos días, le atiende la madre de Norman Bates. ¿En qué puedo ayudarle?.
- (Ploro). Buenos días, señora. No tengo el gusto de conocerla y no voy a aburrirle con mi vida. Hace dos horas yo era una persona feliz, pero en estos momentos ya experimento instintos suicidas. Mi vida es un infierno, señora. Si no hace usted algo, puedo acabar el resto de mis días hablando con operadores telefónicos peruanos, que cobran una miseria y que trabajan trece o catorce horas al día y que dicen palabras que no entiendo como chupe, poncha, anticucho, chancaca o jora. No le pido más que cancele mi solicitud.
- Don José Antonio (es home, però posa veu dona gran), tiene usted que enviar un telegrama a su distrito más cercano, para que en la próxima diligencia... Perdón, he tenido un lapsus. Le recomiendo que envíe un burofax al número éste dando cuenta de su reclamación.
- ¿Un buroqué?. No mire. Ustedes son una empresa de teléfonos, esos aparatos ingeniosos que permiten transmitir las ondas sonoras y grabarlas en dispositivos. De hecho, para darme de alta no usé ningún fax ni nada. Ustedes me grabaron la voz y yo sólo quiero que me vuelvan a grabar.
- Don José disculpe un momento que hay una clienta que ha entrado en la ducha. ¿Dónde he dejado el cuchillo?. Ay como el aire, ay como el aireeeeee.
- Disculpe el retraso don José Antonio. Como le comenté debe usted enviar un burofax o bien llamar al 123.
- Un, dos, tres, aquí estamos con usted otra vez, le ofrecemos un concurso alegre destinado a probar su ingenio, por favooor no se olvide de su buen humor. Vodafone bon dia, li atèn Mayra Gómez Kemp. En què puc ajudar-li?.
- Bon dia, Mayra. Miri jo volia...
- Ja sé el que volia don José Antonio. Li estem seguint des de fa dos hores i ens fa mal la panxa de tant de riure. Per vint-i-cinc pessetes, digui el nom d'operadors telefònics de Vodafone, com per exemple Joan Carles. Un, dos, tres, responda otra vez.
- Ay como el aire, ay como el aire. (Una hora i onze minuts). Ay, Donaire, ay Donaire...
- Buenos días le atiende Freddy Kruger, ¿en qué puedo ayudarle?.
- Buenos días, señor (una veu tremolosa). Me llamo Margarita y soy la azafata del vuelo de Oceanic entre Sydney y Los Ángeles. Aquí hay un pasajero armado con un Cetme y varios explosivos que ha amenazado con volar el avión si no le dan de baja su solicitud de ADSL. Está completamente fuera de sí y está dispuesto a todo. Eh... ¿Qué ocurre?. Vamos a estrellarnooos...
- Ay como el aireeee, ay como el aireeeee

6 comentaris:

Elena ha dit...

Ay como el aire...
Ay cómo te entiendo...
Ay cómo te entiendooooo...
Según mi propia experiencia, la única forma de que te den de baja es dejar de pagar, y a veces, ni así.

Carlos Guadián ha dit...

Visca Donaire, què bó. Imagino que com molts em sento identificat al 100%. Perquè serà que tots sufrim les operadores en silenci?
;)

cgs ha dit...

Juas, juas i requetejuas!
Benvingut al món real.
Creu que hi ha cap partit polític capaç de solucionar això d'ofici o potser és millor engegar una iniciativa legislativa popular...

Marta ha dit...

A mi sí que em fa mal la panxa de tan de riure. Genial, Don, absolutament antològic.

Joan Carles Llurdés i Coit ha dit...

José Antonio, molt bo. No he passat mai per una experiència com aquesta -de moment i per sort. La gent també diu "pestes" de Telefónica (també anomenada "Timofónica") però si et serveix de consol en tot aquest temps que porto sent-ne client no m'ha donat mai cap problema i per suposat, no m'han passat com una trista pilota de ping-pong. Jo de tu, deixaria de pagar, retornar els rebuts i que et posin en un llistat de morosos. Al final, t'hauran de fer cas. Això só sí, amb un bon stock de paciència.
Salutacions de nouo

Nacho Campos ha dit...

Magistral José Antonio. Si no fuese real sería digno de monólogo. Te sugiero que entres en www.usuariosteleco.es (Min. Industria) y contactes con ellos. Te ayudarán seguro.

Un abrazo
Nacho Campos