01 de desembre 2011

#Aigüestorm


Creat el 1955, el Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici té arguments per a lluir la seva gestió. És una Zona Natura, RAMSAR, certificada amb un EMAS i amb la Q de Qualitat. Ha creat alguns productes turístics innovadors com els carros de foc, els pedals de foc, els camins vius, el geocaching o el parc per a discapacitats. 

Però el portafoli de productes turístics del Parc és limitat. No hi ha molt a fer i les propostes són massa previsibles, molt convencionals. Al turisme natural és on més clarament es manifesta la crisi de la creativitat turística: els mateixos itineraris, les mateixes visites guiades, les mateixes exposicions... El turisme reclama innovació, audàcia, emocions, R+D i només s'ofereix deja vu.

#Aigüestorm és el brainstorming d'Aigüestortes. Vint grups de treball idearan durant dues setmanes productes al Parc que intenten trencar les lleis del convencionalisme. En aquest mateix post, presentarem les 10 idees més innovadores. Espero que ens ajudeu a escollir els millors esforços de creativitat, que poden ser d'utilitat pel futur del Parc.

4 comentaris:

Pilar ha dit...

Experiències com aquesta s'haurien de traslladar a d'altres sectors. Enhorabona per la idea i molt sort! Seguirem les propostes dels grups.

jaume marin ha dit...

Estarem atents a les propostes!! ;-)

Damià Serrano Miracle ha dit...

Un plaer ajudar a escollir les millors propostes. Aviseu-nos per twitter un cop tingueu el conjunt de propostes!

Meritxell - El Brogit Guiatges ha dit...

Enhorabona per la iniciativa, realment és un sector molt adormit aquest en idees!