22 de juny 2009

Ciutats que marquen

La segona edició del Marca Ciutat ha estat un èxit. El projecte d'en Pau Canaleta, amb la col·laboració d'en Marc Teixidor, ha assolit la maduresa molt ràpidament i està cridat a ser un dels espais de reflexió més importants sobre el màrqueting urbà a l'Estat espanyol. L'edició ha tingut lloc a Roses, una ciutat que atreu idees, innovació i creativitat, gràcies al talent de la Magda Casamitjana. Poden seguir el relat de les jornades a partir dels blogs de l'Albert Medran, en Guillem López, en Gutiérrez-Rubí, el propi Pau Canaleta i el canal de twitter.

Aquesta va ser la meva presentació sobre comunicació en les marques turístiques.


3 comentaris:

Albert Medrán ha dit...

Enhorabona per la presentació, molt interessant i instructiva!

I gràcies per l'enllaç!

pau ha dit...

Un plaer per nosaltres José Antonio que des d'un principi ens hagis ajudat a fer crèixer el Marca Ciutat.
Gràcies

Ferran Muñoz ha dit...

Com sempre.. magnífic!! ho passaré als companys de Calella...

Una abraçada!!